Sikeresen zárult a budapesti UEFA-képzés
Tíz ország harmincöt résztvevőjével zajlott Budapesten az UEFA kilenchónapos képzési programja, az UEFA CFM.
Az UEFA oktatási képzése egyesíti az e-learning és a személyes szemináriumok előnyeit, a tananyag pedig a labdarúgás legfontosabb területeire fókuszál, elsősorban a nemzeti szövetségék munkáján keresztül.
Minden évben az UEFA hat tagországa kap lehetőséget a képzés megrendezésére, tanfolyamonként 35 nemzetközi hallgatóval, így a teljes európai futballcsalás fejlődését szolgálja a program. Az MLSZ a képzés gondolatának megszületésétől kezdve támogatta az UEFA kezdeményezését, 2016-ban pedig Budapest megkapta a lehetőséget, hogy házigazdája legyen a kilenchónapos képzésnek, melynek keretében a szövetség 25 munkatársa kapta meg a lehetőséget a részvételre.
A program közreműködőit, mentorait az UEFA választja ki, és delegálja a képzésbe európai egyetemek előadói, professzorai közül, ám mellettük a rendező szervezet – ez esetben az MLSZ – szakértői is tartanak előadást a hallgatók számára.
A képzési során hat modult kellett sikeresen teljesíteni a résztvevőknek
• A labdarúgás szervezeti háttere
• Stratégia és teljesítmény menedzsment
• Szervezetfejlesztés
• Marketing és szponzoráció
• Média, kommunikáció és PR
• Eseményszervezés
A hallgatók a képzés végén az írásbeli dolgozataik mellett szóbeli vizsgát is tettek a Lausanne-i Egyetem IDHEAP programkövetelményeinek megfelelően.
Minden évben az UEFA hat tagországa kap lehetőséget a képzés megrendezésére, tanfolyamonként 35 nemzetközi hallgatóval, így a teljes európai futballcsalás fejlődését szolgálja a program. Az MLSZ a képzés gondolatának megszületésétől kezdve támogatta az UEFA kezdeményezését, 2016-ban pedig Budapest megkapta a lehetőséget, hogy házigazdája legyen a kilenchónapos képzésnek, melynek keretében a szövetség 25 munkatársa kapta meg a lehetőséget a részvételre.
A program közreműködőit, mentorait az UEFA választja ki, és delegálja a képzésbe európai egyetemek előadói, professzorai közül, ám mellettük a rendező szervezet – ez esetben az MLSZ – szakértői is tartanak előadást a hallgatók számára.
A képzési során hat modult kellett sikeresen teljesíteni a résztvevőknek
• A labdarúgás szervezeti háttere
• Stratégia és teljesítmény menedzsment
• Szervezetfejlesztés
• Marketing és szponzoráció
• Média, kommunikáció és PR
• Eseményszervezés
A hallgatók a képzés végén az írásbeli dolgozataik mellett szóbeli vizsgát is tettek a Lausanne-i Egyetem IDHEAP programkövetelményeinek megfelelően.