Kitti meccsre megy – kampány a stadionok biztonsági fejlesztéséről
A Magyar Labdarúgó Szövetség a közszolgálati televíziós csatornákon társadalmi célú reklámban hívja fel az ország figyelmét a stadionok biztonságát fejlesztő beruházásra.
A 30 másodperces reklámspotban Szász Kitti freestyle világbajnok látványos trükköket mutat be, s közben a nézők láthatják a projekt során megvalósuló rendszerek főbb elemeit, a beléptető kaput és a kamerás megfigyelő rendszert.
Németh Gábor Péter Mediawave- és Fehér György-díjas filmrendező, az MTVA munkatársa és stábja készítette a spotot, amelynek fő üzenete, hogy a most folyó fejlesztések révén biztonságosabbá válnak a futballarénák. A spot végén elhangzó, szlogenszerű szöveg foglalja össze a fő mondandót: „Biztonság – értem. Érted.”
Ezekben a hetekben összesen 54 alkalommal sugározzák a spotot a közszolgálati televíziós csatornák. A sugárzási időpontokat úgy állították össze a kampány tervezői, hogy a 30 másodperces filmet a tévénézők lehető legszélesebb köre láthassa.
Németh Gábor Péter Mediawave- és Fehér György-díjas filmrendező, az MTVA munkatársa és stábja készítette a spotot, amelynek fő üzenete, hogy a most folyó fejlesztések révén biztonságosabbá válnak a futballarénák. A spot végén elhangzó, szlogenszerű szöveg foglalja össze a fő mondandót: „Biztonság – értem. Érted.”
Ezekben a hetekben összesen 54 alkalommal sugározzák a spotot a közszolgálati televíziós csatornák. A sugárzási időpontokat úgy állították össze a kampány tervezői, hogy a 30 másodperces filmet a tévénézők lehető legszélesebb köre láthassa.