Az MLSZ meghallgatja a szurkolói igényeket

2013. július. 27., 22:46   |    

Az MLSZ meghallgatja a szurkolói igényeket

Az OTP Bank Liga 1. fordulója előtt a ferencvárosi szurkolók egy része nyílt levélben fordult Csányi Sándorhoz, az MLSZ elnökéhez. A Ferencváros pécsi bajnokijára napokkal a meccs előtt minden jegy elfogyott a vendégszektorokba.

A megfogalmazott vélemények alapján, a mérkőzés kapcsán az MLSZ a következő tájékoztatást adja: a két klub - a vendégszektor nagyságára vonatkozó szabályozást betartva - abban állapodott meg, hogy a ferencvárosiak ezer vendégbelépőt kapnak a rendező pécsiektől. A vendégjegyek, mint arról a hazai klub tájékoztatta is a szurkolókat, már szerdán gazdára találtak, ezért a helyszíni értékesítés kérdése a vendégszektorokra vonatkozóan nem biztonsági vagy szervezési kérdés volt, hiszen miután megtelt a szektor, nem volt lehetőség további értékesítésre.

A szurkolók tájékoztatása a jegyértékesítés kérdésében sokkal inkább az érintett klubok felelőssége, mintsem a bajnokság egészét üzemeltető MLSZ-é, de az már szerdán látható volt, hogy a számos elővételi lehetőségnek és a nagy érdeklődésnek köszönhetően nem maradt megváltható belépőjegyek.

Az más kérdés, hogy a szurkolói igényeket meghallgatva és a ferencvárosi szurkolók által elmondottakat meghallva, az MLSZ megvizsgálja annak lehetőségét, hogy van-e megfelelő megoldás azon esetekre, amikor a vendégszektor jegyei korán gazdára találnak, ám a stadion egyéb területein még vannak szabad helyek. Gyors, de megalapozott szakmai egyeztetést követően az MLSZ a lehetőségekről hamarosan tájékoztatni fogja a labdarúgás iránt érdeklődőket, így a nyílt levél megfogalmazóit is.

A Magyar Labdarúgó Szövetség célja a szurkolók, meccsre járók minél magasabb színvonalú kiszolgálása, ennek része a biztonság, feltétele pedig, egyebek mellett, a személyi azonosítás. Ezt a célt szolgálja a stadionbiztonsági projektben már elindított online jegyértékesítő rendszer is, amely sorban állás helyett egyszerű és gyors jegyvásárlási lehetőséget kínál. Az MLSZ bízik abban, hogy az élvonalbeli klubok a jövőben is mindent megtesznek a mérkőzések előtt a szurkolóik precíz és gyors tájékoztatása, a stadionokban pedig a színvonalas kiszolgálás érdekében.

A hírkategória további hírei

FŐSZPONZORAINK

  • Adidas
  • OTP Bank
  • TMP
  • Mol GBS