Erős szponzori háttér a profi labdarúgásban

Változatlan piaci szereplők támogatják a professzionális magyar labdarúgást a következő években, ezzel is segítve az MLSZ által kitűzött stratégiai célok elérését és a klubok fejlődését.
Az MLSZ májusi közgyűlésén a tagság elfogadta a 2030-ig szóló labdarúgás-fejlesztési stratégiát és egyhangúlag, újabb öt évre megválasztotta Csányi Sándort a szövetség élére. Az újjáalakult elnökség csütörtökön tartotta első ülését
(fotók: Németh Dániel)
Azt követően, hogy májusban lezajlott a nyilvános pályázat, az MLSZ vezető testülete áttekintette a magyar bajnokságok és kupák jövőbeli támogatóinak körét. Minden korábbi szponzori kör folytatja szerepvállalását a következő időszakban is, változik azonban a férfi NB I elnevezése: a 2025-2026-os szezontól fizz ligaként indul az élvonalbeli pontvadászat.
Az OTP Csoport leányvállalata, a 2024-től üzemelő fizz.hu széleskörű termékportfolióval rendelkező webshopot épített ki, azzal a céllal, hogy néhány éven belül a magyarországi e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon. A névhasználat ezen cél elérésében, valamint a fiatalabb szurkolók bevonásában segíti az OTP Csoport ökoszisztémájához tartozó vállalatot.
Az ország legnagyobb és a régió egyik legsikeresebb vállalata, a MOL, amely a 2020-2021-es idény óta elhivatott támogatója a férfi Magyar Kupának, a jövőben is a kupasorozat névszponzora lesz.
A hírkategória további hírei
2025-08-26 20:08:02
Elindultak a budapesti BL-döntő előkészületei
2025-08-13 10:43:30
Új eljárásrend a gyerekek verseny- és rajtengedélyével kapcsolatban
2025-08-12 22:27:40
Válogatott mezzel térhetnek haza a legszerencsésebb Erzsébet-táborozók
2025-08-12 13:58:43